tjolahoppsansa!

förlåt för de dåliga uppdateringarna idag, men har helt enkelt varit för trött :P igår så var jag (och Pia och Denise) barnvakt åt Imber och jag kan säga att det gick väldigt bra, hon gnällde inte efter mamma lr henry nå och hon sov hela natten förutom när hon vakna upp när pippi-filmen vat slut :P hehe och vi andra hade också det superroligt, var längesen jag skratta så mycket :D och lillis kom också :P

idag har jag inte gjort mer än att titta på tv och sånt, var för trött för att göra något annat (Imber sparka på mig och stal täcket hela natten :P) och det var dessutom inget väder för att göra något heller, mulet och kallt :( fast väder-gubbarna/gummorna säger att det kommer fortsätta, så hoppas jag att det blir finare väder, iaf till Idre Yran! I'm so exited! :D nej nu borde jag lägga mig, så godnatt alla därute! och sov så sött ;D hihi



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0