Snart Mora

Snart åker jag till Mora ska bara äta lite först :) skönt att åka iväg lite nu tycker jag, fast jag var borta hela helgen, men det är alltid kul att åka bort till pappa, där är jag den minsta och den som mest bortskämd ;P hehe och det är ju alltid bra! :D dessutom så får jag träffa Linnea :) (om hon har tid då:P)


och som jag skrev i tidigare inlägg att jag var lite på G på lördag stämmer inte, jag var nog mycket på G då:P har sett en bild som jag inte kommer ihåg att den togs! :S och när jag gick med Josse, Linnea och hennes kompis Sofi, så försvann Josse och det märkte jag inte förren väldigt mycket senare, inte bra säger jag :S ;P ojoj, sånt som händer då da..

nej nu lär jag dra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0