Myyys

Ja nu har jag duschat, smörjt in mig lite och fixat mig, riktigt skönt :) men nu ska jag bara mysa och titta på tv, får ju passa på när vädret är så kasst :P Jag tycker faktiskt det är bra att det finns sånna här dagar som dom här på sommarlovet, för då kan man faktiskt lata sig om man vill, annars om det är sol så går man ut fast man kanske inte har lust för att det är just sol ute (det händer ju inte så ofta i Sverige). Så ta vara på sånna här dagar, för då kan man varva ner lite och kanske göra saker man inte hinner annars, som att ha ett litet hemma-spa eller kolla på någon film man vill se etc.
Njut av dom här sommardagarna också! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0