mora today..

ja nu är jag hemma efter en lååååång dag i mora, helt slut! och så fick jag ha med mig min lillasyster Imber eftersom mamma var på möte(n). Visst de var kul, men allt tog dubbelt så lång tid (om inte mer) att gå i affärerna eftersom Imber inte går så snabbt (hon fyller 3 i september) så de kändes nästan att gå i slowmotion :P men fick ganska mkt inköpt ändå, lite underkläder, halsband, klänning, sminkgrejjor, tänkte köpa skor också men de fanns inte några jag vela ha och dom som ja kunde tänka mig köpa var antingen för stora lr för små, suck...och Imber fick lite grejjor hon med, en liten söt handväska, ett hårband, halsband och trosor :P en lyckad shoppingdag enligt mig :)


och nu har kommit på vad ja kan skriva om :) och det är om min bakgrund, låter inte det bra? så nu har jag tänkt att börja skriva inlägget, ska leta lite bilder å :)

Kommentarer
Postat av: Denise

De lät som en bra dag, kul å handla lite å hitta nå som man vill ha :) å så va de ju ett plus de där andra åxå som du skrev till mig ;) <33

2009-07-02 @ 22:13:49
Postat av: emma

ja de va de ju också ;) ja de va ju jättebra ;D hehe <33

2009-07-02 @ 22:45:34
URL: http://elraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0