Min bakgrund

jag föddes den 20:e augusti 1992 kl: 18.25 på Mora BB, snart 17 år sedan. Min mamma (Hillevi) och min pappa (Ronny) hade redan barn sedan tidigare, pappa hade tvillingar (födda 1987) och mamma hade också två söner (födda 1986 & 1988), vi bodde på lassisvägen 2 i Älvdalen. Under veckorna jobbade pappa borta så då var de bara jag och mina två bröder (mammas) och mamma hemma under veckorna och helgerna kunde se väldigt olika ut, antingen var alla fem barn hemma, eller så var det två bröder (mammas eller pappas) + jag eller antingen bara jag och sådär levde vi i lägenheten i 8 år,(och somrarna spenderade vi i någon av sommmar-stugorna eller så var vi på semester på olika ställen i Sverige) tills vi flyttade till en villa i storbrott älvdalen, gamla näsvägen 32 om jag minns rätt:P då för första gången fick jag ett eget rum, ett rosa för att vara mer precis ;P men där levde vi i bara 2 år tills mamma och pappa skiljde sig, men vi fortsatte inte att bo kvar i Älvdalen (vilket jag då tyckte var en pest) pappa flyttade till mora och mamma till särna, mamma hade ju träffat en karl där, så nu har jag bott i särna sedan jag var 11 år, men konstigt nog känns det som om jag är nyinflyttad fortfarande..och så fick jag ett till syskon 2006, en lillasyster (som jag alltid längtat efter) som heter Imber :) de är mammas och henrys (mammas man) barn.

numera (fast inte på loven) så bor jag i mora hos pappa eftersom jag går på gymnasium där (S:t Mikaelsskolan) och är i särna på helgerna (ibland i mora med), nu har jag väl vant mig vid livet att åka fram och tillbaka hela tiden, men jag ska inte sticka under stolen att det har varit svårt med allt som har hänt till följd av att mina föräldrar skiljde sig, men jag kan också säga att det också var för det bästa för alla att det hände, för ingen tycker väl att det är kul med föräldrar som bråkar? nu är dom nästan som vilka kompisar som helst, vilket jag är glad för, så att jag slipper hamna emellan dom. så allting ont för med sig något gott trots allt :)

tänkte visa lite bilder också :)




Daddy & me :)



Mommy & me :)



Bröderna och jag :)



Imber :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0