ledsen

ja först och främst så kanske ni undrar varför jag skrev som jag skrev i förra inlägget och varför jag inte har skrivit på några dagar och detta beror på att jag har varit i stugan i evertsbergssjöarna med pappa, vet ni hur skönt det är att sova där? eller i någon annan sommarstuga ute i skogen, väldigt skönt iaf :)

men återigen till inlägget och varför jag skrev så är för att det verkade på er (inte ni läsare) som om jag hade gjort något fel? och liksom ignorerade mig och jag vet inte vad jag har gjort? visst jag kanske inte var världens happy face i helgen, men ni kan då åtminstonde säga vad jag har gjort? för ni fattar inte hur ledsen jag blir när ni behandlar mig som om jag inte är där eller nåt sånt, jag skulle vilja veta vad jag har gjort så att jag förbättra mig. skulle inte vilja förlora er, för ni betyder så mycket för mig<3

ja det var väl de jag ville säga, för tillfället iaf ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0