I'm back!!

ja nu är jag hemma igen från yran, eller jag kom hem för några timmar sedan ;P men jag har inte orkat skriva något inlägg förrens nu :) och Idre Yran var väl precis ingen höjdare för min del, med mycket regn och folk som var skitdryga i mina ögon, eftersom jag inte blev nå riktigt på G någon kväll, förutom lördagen lite då:P men det varde inte så länge, så jag gick hem till husvagnen och ville gå och lägga mig kl:01.00 typ och det var väl runt dom tiderna jag gick och la mig dom andra dagarna också :P  Ja träffade en del folk jag inte hade sett på länge och jag hade kul men jag kan väl sammanfatta att Yran i år inte var den bästa, men så kan det vara en del år, får väl hoppas att nästa år blir bättre :) och jag har ju mycket annat skojjs att se fram emot i sommar också :)

Nu måste packa om för imorgon åker jag till Mora, till pappa närmare bestämt och stannar väl kvar där i några dagar, blir väl att spendera någon natt i stugan i Evertsbergs-sjöarna också :) Men åker hem på torsdagen för på fredagen är det marknadsfredag i Särna vilket innehåller marknad i Särna på dagen och sedan parken på kvällen och även på lördag är det fest i parken, kul! :D

nej nu måste jag packa :) ha de bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0