hohohoho

ja nu har jag gjort håret vågigt med en sån grej som gör håret vågigt (vet faktiskt inte vad den heter :P) och jag tycker att det blir så snyggt  med vågigt hår och som jag som har självfall (inte ett snyggt sådant) så är det bra, för då slipper man oroa sig att håret blir blött och frisyren blir förstörd (som när man har plattat det), helt perfekt! + så slipper man oroa sig för volymen, för nu är den där hela tiden och man slipper gå på toan för att tupera upp det hela tiden. Ja jag kan hitta mkt positivt med att ha håret vågigt eller något annat lockigt för den delen med. Men visst är det snyggt med plattat hår med:) men för mig så sliter det så mkt på mitt hår eftersom jag måste platta varje dag, om man gör håret vågigt håller det i flera dar. Fast jag kommer nog inte att ha det varje dag:P




Jag med vågigt hår :) (ignorera att jag är osminkad och fortfarande har på mig sov t-shirten:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0