dålig uppdatering

ja nu blev det dålig uppdatering igen, men så är det när man har kul ;D hehe, kan ju berätta om vad jag har gjort i helgen, fredagen började med att jag gick tillsammans med mamma, henry och imber på marknaden i särna, åkte lite karusell med imber och gick runt och kollade, köpte ett par jeansleggings också:) senare på kvällen var jag hos denise på förfest, det var väl rätt så mycket folk där och vi spelade lite kubb i finvädret och sånt, sen så blev det parken och där träffade jag en del och dansade mycket ;) en kul kväll helt enkelt :) och trevligt att få träffa denise och pia :) och alla er andra förstås ;P

Lördagen började med att jag väckte denise vid elva för att vi skulle till udden för att se när de tävlade med skotrarna på vattnet klockan tolv, vi gjorde oss iordning och begav oss iväg, nära att komma försent ;P vi mötte upp pia och träffade även mamma, henry och imber där nere, men lilla imber somna typ direkt ;) :P sen gick vi för att äta och kolla på bilutställnigen och lite sånt :P sen så blev det lite förfest i en slogbod, va väl lite folk där och det var väl kul :) sen gick jag med josse, hennes kille och sandra till parken, eftersom dom andra ville stanna ett tag till. Men när vi väl kom så var det typ inga folk och musiken hade inte satt igång än, men efter ett tag började det och det blev en del dansning även denna kväll och mycket toalettspringning :P haha, kan sammanfatta det som en riktigt trevlig kväll :) trevligt att få umgås med folk som man inte umgåtts med på ett tag :)

och idag har jag inte gjort mycket mer än att slappat :) skönt!

nej nu ska nog stänga av datorn :) bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0