ändring

ja nu tänkte jag att de skulle bli lite ändring i bloggen, framförallt hur jag skriver, har märkt att det inte är så intressant som det skulle kunna vara. Har också tänkt att göra lite ändringar i utseendet, men det får bli när jag har tid. alltså inte idag och inte imorgon :) då undrar ni säkert vad jag ska göra och för att vara ärlig så ska jag inte göra mer än att bada och umgås med mina vänner och imorgon blir de även shopping i stooora mora, men behöver lite nya kläder inför stundande Idre Yran!! Wihoo, vad jag längtar! helt perfekt bli de också, peppar peppar ta i trä, ska vara med mina underbara kompisar i Denise husvagn! :D och förhoppningsvis träffar man också kompisarna från skolan. nej ju mer jag tänker på det desto mer längtar jag! :D

men nog om det, jag vet inte precis vad ja ska skriva om som skulle vara intressant för er, så lämna gärna förslag om vad ja ska skriva om :) och nu gör ni det! :P behöver inte vara något storslaget, men någon idé skulle vara till hjälp :) för åt mig står det helt vindstilla i skallen och det bästa jag kan skriva om är vad jag gör hela dagarna, det är väl det som är meningen med en blogg, men det kan bli tråkigt i slutändan, även för mig! så om det är något ämne ni vill att jag ska ta upp, så skriv, skriv, skriv en kommentar så skriver jag ett inlägg om det :) (men jag ger mig friheten att ta bort de förslagen som jag varken vill eller kan skriva om, så att ni vet)

nej nu ska fortsätta att läsa min bok Den jag ville ha av Sheila O'Flanagan ute i sommarvärmen medans jag väntar på att klockan blir 4, för då sticker jag på byn för att träffa Denise och Pia för att bada och förhoppningsvis få en bit smörgåstårta som de har bakat, mmmm längtar redan! hehe ;P

och nu glömmer ni inte vad ni ska göra!, för när jag kommer tillbaka vill jag ha min inkorg full med kommentarer ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0