Ändring på dagordningen

ja fick nyss reda på av mamma att vi ska till Mora ikväll för att gå den där kursen som gör att man får övningsköra hemma (ja jag vet att vi borde ha gjort det där förlängesen, men bättre sent än aldrig! :)  ) kl 17.30 börjar den, det är väl ganska skönt å få det gjort, men då hinner jag inte träffa Denise och Pia idag, och jag som hade så mkt frågor om morgondagen :S hmm, får väl ta och fråga dom på msn lr nå :P fast det blir nog chatten på facebook :P haha, så nu Denise och Pia (om ni ser detta) var beredd på frågor senare ikväll ;D hihi

och vet ni vad jag inte har gjort än? duschat! :P blev fast på nelly.com har hittat så många fina klänningar där, så det blir nog att klicka hem en, men har lite beslutsångest :S hmm? mamma får nog hjälpa till när jag inte har någon annan i närheten som kan ge smaktips. Ja vi får se hur det blir, lägger upp en bild senare på den klänningen som det blev :)

nu ska jag faktiskt duscha! :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0