........

ja nu har det äntligen löst med gymmet :) mitt kort gäller ända till den 20 september, skönt! :) annars har de inte hänt så mycket idag, skrev färdigt det ja ska redovisa i franskan, redovisade om en grekisk gud(afrodite) och sen blev de gym. de va skönt, känns som om de va länge sen ja gymade fast de var förra torsdan :P aja . längtar jättemycket till helgen nu, bara två dagar kvar och då får jag träffa min babe :) och Imberbus och så ska jag och Imber leka :P för de har ja lovat henne;) hehe

och så har jag funderat mycket på en sak, vad ska ja inte säga men jag blir bara upprörd när man inte ens kan säga hej? allt har förändrats och även om jag inte var den snällaste just då, så fattar jag inte?! kanske för att ja sa sanningen ? för de var så ja kände mig, men jag tror eller vill inte att det kan gå tillbaka som det var förut men man kan då åtminstonde säga hej, eller ? för att vara ärlig, mådde jag inte bra då eller inte så lika bra som jag mår nu, då jag får vara mig själv och det jag gjorde, gjorde jag för att jag mådde inge bra och hittade inte någon annan utväg, det här låter kanske löjligt, men jag gjorde det för att rädda mig, för ingen annan människa ska få kontrollera mig på det sättet och trycka ner mig, så som du har gjort och ni kan säga vad ni vill, jag bryr mig inte längre och jag har inte valt nån sida, det är ni som har gjort det.




älskar dig Anders<3 du är min klippa!

Kommentarer
Postat av: pia

<3

2009-02-22 @ 12:05:34
URL: http://perssonpia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0