!!!

men jag lyckas då alltid, hade skrivit ett ganska långt inlägg, men pucko som jag e så skulle jag lägga in en bild också och då tryckte ja på knappen längst upp (bild) och då försvinner ju de man har skrivit, ja vet inte vad jag hade tankarna:P



aja, kan väl berätta om då :P det har varit en lång dag idag, skola från 8 till 15 med en förläsning om kambodja, sen åkte jag hem, åt mat, tvättade, duschade och nu håller jag på att förbereda mig inför en franska redovisning som jag ska ha imorgon och den måste jag memorera för att jag är inte så bra på att bilda meningar (franska) bara sådär :P om de skulle krisa sig :/ och så blire skidåkning på ped.ledarskap, nästan 2 mil blire, från hökberg till simhallen i mora. nästan som klassikern :S vet inte hur de ska gå eftersom jag inte har åkt nå skidor alls detta år(säsong) och inte har man nå skidgrejjor med sig heller, för smartot till lärare sa de inte förnens  på måndag och då e de ju försent att ta med sig nåt från Särna! så jag funderar på att säga att jag e småsjuk och kan åka skidor i Särna ist och att mamma kan intyga de eller nå :P men de e ju inte heller säkert att låneskidorna räcker till, finns ju bara 7 par och de e nog många som ska låna, hmm ? ska fundera på de där :P hehe


och så kan ja säga att ja saknar Anders och Imber så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket :)<3

                                                Sötnosen :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0