........

jahapp, idag var de en lång dag i skolan, började 8 och slutade 3 :/
och jag känner att det måste bli ett slut på det här, ni i klassen förstår ;P ska vi inte få vara oss själva som är meningen när man går samhäll ? att få ha egna åsikter ? det är ju inte så att man ska få sämre  betyg bara för att man har en egen åsikt och inte samma som läraren och det känner jag att jag verkligen får! man känner sig inte rättvist behandlad. vi måste verkligen ta tag i det här, eller hur ?
aja, orkar inte tänka på det mer, blir bara mer upprörd.
Annars känns de ganska så skönt :) inget ped.ledarskap imorgon och typ inga läxor, gött!:D och sen så är de ju helg snart och jag får träffa min baby<3 det är så jävla svårt att vara ifrån han under veckorna och helgerna går så fort och ända fram till påsk så ska vi jobba på helgerna, så det ser ut att bli en svår tid framöver:/ men ja vet att de klarar vi :)


älskar er<3 ni vet vilka ni är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0