Trött...

Ja, jag blir så trött på de här, ja har inte gjort något, men ändå så beter du dig som om ja har gjort de, blir fan deprimerad av de här. vänskap är inge man slänger hit och dit, de orkar iaf inte ja med. har upplevt de så många gånger i mitt liv (inte endast vänskap) att ja börjar tröttna på de, ja vill veta att de går att lita på er, i vått och torrt, ville bara säga de.


Ja annars då? de har nog inte hänt så mycket, idag va ja i skolan som förövrigt va väldigt slapp:) film på franskan, bild och fika, pyssel, film på svenskan och sen blev de vattengympa med ped.ledarskap (mitt ind.val) sen så åkte ja hem, tvätta, åt mat och nu sitter ja här :) aja, de va min dag ;) ha de så bra!




Bara två dagar kvar :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0