ojjejoj...

Ja, nu var de ett tag sen ja skrev här, eller ja, de va ju förra veckan xP aja, helgen spenderades då hos Anders :) vi jobbade, sen myste vi :) och satte upp hyllan som han fick av mig ;P sen så har de inte hänt såå mycket :P hade prov idag i engelska, känner mig lite orolig för det, men ja tror att de gick bra :) fick dessutom reda på ett matteprov, som jag fick G på, känns ganska värdelöst, men kan tillägga att hela klassen fick typ bara IG och G, till och med dom som har haft MVG på sina prov, konstigt:S men Leif (matteläraren) ska göra ett nytt prov och gå igenom lite mer om ekvationer.

Sen kan ja också tillägga att ja skrattar så mkt åt stockholmsbloggarna (blondinbella, kissies m.m.) hur kan man vara så blåst ????? ni lär kolla på Kissies.se och kolla på hennes videobloggar och ja säger bara ett ord : BLÅST! men man får sig ett gott skratt och de förlänger ju livet xD haha


nej nu ska ja ta mig en macka innan ja går och lägger mig :) Ha de bra!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0