Helgen.

ja, de blir lite mellanrum mellan inläggena när de har varit helg, för Anders har inte fått internet och innan dess hade han ingen dator, men han har fått låna min skruttdator och så ska ja få låna en bärbar av mamma & henry, som ja kan ha här i mora :D


aja, kan börja med att ja slapp åka buss på fredan för att min mamma hade varit på nått möte med jobbet, så då fick ja åka med henne:) efter att vi hade hämtat Imber, smet ja in på Konsum och handlade en alla hjärtans dag-nalle till Anders, lite sent påtänkt, men bättre än ingenting :D sen så åkte vi hem till Sörberget, fick i oss lite mat och ja hämta mina nya kläder :D och efter de drog vi (ja o anders) till Anders och där väntade blommor, en nalle och ett litet kort :) de va romantiskt fast de inte va på alla hjärtans dag :) sen så såg vi på film och hade mys :)
På lördan vart de jobb, endast 5 stugor, så ja och anders tog de lungt;) efter jobbet så lagade vi mat, lax med potatis och hollandais sås, mums :) sen så tog vi nån raggartur och köpte godis som vi åt till melodifestivalen.
Och idag blev de åter jobb, fast idag jobba per med oss men vi hade inte lika stor tur med stugorna idag, vi fick 12 st och 7 städ fast de skulle va 2 :S men de blev bättre sen när man kom hem till sörberget och fick våfflor med sylt och glass :D gööööttt! nej, kanske ska gå och lägga sig och läsa lite ur boken jag egentligen skulle ha läst ut, har muntlig redovisning på den på onsdag :S

men ni får ha de så gött :D Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0