.....

fyfan va jävla kallt de e ! höll på att dö imorse när ja skulle gå från busstationen i mora till badhuset (hade gympa), ja frös som fan, mina ben va alldeles röda av kyla, mitt ansikte också:S och ja hörde att de va typ -30 i solen i norr, brrrr:S aja solen lyser iaf :D men de kan ta och bli lite varmare nu iaf.


sen så vart de matte, sen åt ja lunch och sen for ja ner på stan och inhandlade lite smink :) och när ja var därnere hörde Anders av sig och sa att han va i Mora en sväng och att han skulle ner på stan lite senare, men eftersom ja har så mycket läxor och bussarna går dåligt, så åkte ja hem ist (min buss skulle gå om några minuter och ja skulle ha fått vänta en timme på nästa) vilket ja ångrar för att ja skulle verkligen vilja se han en stund, men får trösta mig med att vi kommer att synas imorgon :)


De ser ut att bli bra de här :) nu vet ja att ja har er :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0