HELGEN

ja helgen var väldigt trevlig, började med i fredags då jag först bada med lillasyster och sen blev det myskväll hemma hos Ingrid, mycket onyttigheter, idol och snack, kan inte bli bättre :) sen på lördan baka jag och Imber pepparkakor (mums!) och sen kom andreas och vi fira han lite i förskott eftersom han fyller år på onsdag :) På kvällen blev de glögg och film med familjen :) riktigt mysigt även om jag somna efter halva filmen ;P hehe och på söndag va de ju städmöte på Idre Fjäll, en spännande start kan man minst säga ;P hahah ja sen så när jag kom hem gick jag med familjen på julskyltning en sväng innan jag fick lov att ta bussen till Mora igen, kan sammanfatta det som en riktigt trevlig helg :)

Och idag har jag pluggat stenhårt med naturkunskapen eftersom jag inte hann det i helgen och jag har prov imorgon!! lite ångest, men får hoppas på att det går bra ändå :)

nej ska fortsätta med plugget nu och slänger in lite bilder från pepparkaksbaket i lördags :) PUSS!


Så här söt var Imber när vi skulle baka :)



Imber - en riktigt duktig bakare :)



Imber :)



Färdiga med kristyr på, mums! :)



Imbers egna stoora hjärta ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0