Snart kväller :)

nu är man i  Mora igen då, har haft en rätt hektiskt dag idag. Började med att man gick upp vid 6-tiden för att duscha och göra sig iordning för halv 8 skulle jag och mamma åka (hon skulle på jobb), hon lämnade av mig vid lägenheten i mora, där jag bara tog det lugnt :) for in på stan ett tag för att handla lite nödvändiga saker (men som oftast blev det mycket mer) där stötte jag på Johanna och Anna och vi åt lunch och tittade lite i affärer ett tag, träffade även Linnea ett antal gånger :P hehe, sen så träffade jag även josse och nattis och vi gick i affärer tills jag åkte hem igen..gick säkert in i samma affär minst 3-4 gånger, haha, men fick med mig mycket fint också :) det som blev inköpt var skolgrejjor (almenacka, block osv.) mjukisbyxor, sminkgrejjor, underkläder, stickad tröja och en väska :) hittade även en fin jacka jag tänker köpa :) en bra shoppingdag! :)

Men nu är jag skittrött efter allt vankande på stan+att man gick upp vid 6, som man inte är van vid, tror nog att det blir en tidig kväll, men först ska jag göra mig en kopp té och mysa mig ner i soffan :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: laura

fin blogg:)

2009-08-23 @ 09:41:03
URL: http://laurakettle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0