Onsdag..

ja idag tänker jag återigen tråka ut er med vad jag har gjort, men måste ju komma igång nån gång och idag har ja ju inte gjort så mycket spec och inte kommer jag göra de heller, för måste vara hemma för att vänta på ett databord (som egentligen skulle komma igår) som ska komma, så ja kan inte planera nåt heller för den delen..

Men iaf idag har jag duschat och gjort mig iordning, sen har jag faktiskt övat att åka bil ;D hehe, va med mamma och hämtade Imber och tiden mellan det har jag spenderat framför datorn och tv:n, haha, en vanlig dag helt enkelt, får ju inte bryta rutinerna ;P ja oj va mitt liv är intressant! haha kan ju också berätta vilka intressanta planer jag har inför kvällen, först nu ska jag äta mat (Grillat=MUMS) sen så blire tv och dator och vänta på databordet, oj så intressant va? ja jag vet att ni blir avundsjuka ;D hihih


nej nu drar jag, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0