länge sen sist

ja nu tänkte jag dra igång det här med bloggen igen, var ju ett tag sen sist jag skrev och nu fick jag bara lust att skriva igen, de är väl då de är bäst att skriva, när man har lust, eller hur? men iaf lite update om vad som här hänt då i mitt liv, har varit nere i småland,i Åseda för att vara mer precis, hos morfar och Astrid med familjen och var väl där i några dagar och besökte bland annat Astrid Lindgrens värld ;D kul kul :)

och nu i helgen var ja på musik och motor i Älvdalen och det var faktiskt riktigt kul! :D mycket fina bilar, bra sällskap, fin musik och allt annat som gör att de blir kul :D sen så har de inte hänt så mycket mer spec än så :P haha. har sovit bort dagarna och sen när man väl vaknar tittar man på tv eller sitter vid datorn (och är med vänner förstås) men har man sommarlov så har man, sen så har väl inte vädret varit de bästa heller.. :P

ja de va en liten update, men bara jag kommer igång så blire nog bättre ska ni se :) nu ska ja faktiskt göra något oväntat, titta på tv :P haha, men vi höres! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0