länge sen sist

ja nu var det ett tag sen jag skrev sist igen, har helt enkelt inte haft tid eller lust, har redan börjat med skolan på allvar och vi har bara gått en  vecka och det känns som en månad typ, men men lika bra att komma igång, för det ska man ju ändå göra till slut :) och sen så har jag inte gjort så mycket mer, har börjat träna igen, känns verkligen skönt! och nu i helgen var jag till falun och borlänge med Linnea som förövrigt fyllde år i fredags! :D de va kul och fick lite saker inhandlat, blev ett skärp och en tröja och lite smink, kan tillägga att jag snart är pank, seriöst riktigt pank! kommer att stå noll på kontot i en månad typ och det känns inte bra :S kommer inte ens ha råd att köpa present till mina bröder, inte ens nån billig sak, ångest AB, men får se på den positiva sidan, jag kan gymma i en månad, gå på dans och köpa en liten present till min lillasyster för dom pengarna som är kvar. Men visst får man ångest när man inte har några pengar och tänker att de va kanske inte såå nödvändigt att köpa den tröjan, eller hur? men gjort är gjort.. nej nu ska jag inte tjata mer om det här, ska nog faktiskt gå och lägga mig nu, så ni får ha det så bra ! :)


puss på er







Älskar er mina vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0