Kväller snart..

blev inge inlägg på dagen, så därför fick ja lite klag från pia, så därför skriver jag ett inlägg nu! :P kan förbereda er på att de inte kommer att bli ett kul inlägg eftersom jag inte har gjort så mycket intressant idag :P dagen började iaf att ja vakna vid tolv tiden, åt frukost, sen satt jag vid datorn, hängde lite tvätt, satt vid datorn lite mer, åkte på byn en sväng för att handla med mamma, sen hem och sitta vid datorn och tv:n ! :P ja och sen åt jag mat satt vid datorn och tv:n och det har jag gjort tills nu! :P haha intressant va? sa ju de ;) men nu har du iaf fått ditt inlägg piiiaaa! ;D hehe, kanske slänger in nån bra låt också :)

nej nu ska jag fortsätta med det jag har gjort hela dagen, eller kanske till och med lägga mig, va tycker nI? :P vore kanske bra om man fick in några rutiner innan skolan börjar :P men men vi höres! :)

Kommentarer
Postat av: Piaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

huhuhu perfekt ;) Mer sånt vill vi se Emmmmaaaa ! ;) <3

2009-08-12 @ 00:16:15
Postat av: emma

hahah ;P jadå, de ska ni få ;) <3

2009-08-12 @ 00:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0