Godmorgon!

Igår hann jag inte skriva nån blogg, för mamma och Henry fyllde år! (ja dom fyller år på samma dag) så började dagen med att baka blåbärspaj, sen in på byn för att träffa denise en snabbis och färga hennes hår, första gången jag har färgat på någon annan :P och sen hem och slå in paket med Imber och hjälpa mamma göra iordning för kalas! Riktigt trevligt var de :) och så fick vi kräftor, mums! ;) hehe

och idag ska jag till pappa i mora, får väl se om vi ska till stugan i evertsbergssjöarna också, skulle vara mysigt :) ja jag lär väl sätta igång och duscha och packa nu om jag ska hinna med bussen :) så vi synes och höres! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, det vill jag lova! :D

samma klass i höst ju, kommer bli bäst, hihi

2009-08-17 @ 14:33:34
URL: http://sofiegraws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0