Ensam..

ja nu sitter jag ensam vid datorn, dom andra har gått och lagt sig och mina tankar bara svävar iväg, så då tänkte jag skriva ner dom eller nåt, var beredd på att det kan bli rörigt, är ju oftast så i min skalle..

ja vart ska man börja egentligen? kanske att säga att jag inte mår så bra som jag skulle kunna göra och detta på grund av flera olika orsaker, jag känner mig ensam (även om det kanske inte är så) och det känns som jag har helt slut på energi och jag har absolut ingen lust att börja skolan p.g.a detta, hur ska jag orka egentligen med plugg när jag har så mycket tankar i mitt huvud? och den stressen blir inte bättre av att jag nu inte kan äta som jag borde, hur ska jag orka egentligen?? för man måste ju äta ordenligt för att orka plugga och då blir jag plötsligt orolig för betygen och att oroa sig för det kanske inte hjälper mig att börja äta bra igen och även det oroar mig. Ja man kan säga att jag oroar mig för allt just nu..och jag kan säga att det kommer en tår då och då, oftare än vad de brukar göra, just för att jag orkar inte att oroa mig så mycket, men samtidigt kan jag inte sluta. Jag har nog kommit in i en ond cirkel och jag vet inte hur jag ska komma ut ur den? Och allt det blir ju inte bättre då jag känner att jag måste visa att jag mår bra och är stark, min energi går åt, åt meningslösa saker som jag kunde ha utnyttjat bättre känner jag, men jag vet helt enkelt inte vart jag ska börja..

nej nu ska jag nog inte tynga ner er med mitt skrivande, men det var skönt att få skriva av sig lite..Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0