En ny dag med nya möjligheter!

Eller dagen kanske inte är såå ny, men jag gillar tankesättet! :) ja igår kom jag hem efter en natt i stugan:) riktigt mysigt, men har haft problem med maten hela helgen, inte så kul faktiskt :/ jag har varit jättehungrig och tjatat om det, men när jag fick maten kunde jag bara äta några tuggor och sen fick jag inte i mig nå mer, mådde bara illa och vela spy, inte kul! jag sa till och med nej till chips! inte normalt för att vara mig..men det kan nog vara något i samband med sjukdom eller nåt, för nu nyser jag och nyser och har ont innanför bröstkorgen (sådär så att de gör ont när man andas), så jag har väl åkt på någon förkylning :/..om det fortsätter så lär jag åka och hälsa på farbror doktor!

aja, nog om det, snart börjar skolan och börjar få ångest, av flera olika orsaker och inte blir det bättre att man just fyller år den dagen heller!! perfekt födelsedag eller vad tycker ni? + på det så får man ingen frukost på sängen :( buhuuu, för jag kommer ju vara ensam i lägenheten eftersom pappa jobbar borta, så det blir en ovanlig födelsedag (hade iofs samma situation förra året, men jag vänjer mig inte vid tanken) det är ju så härligt när man vaknar upp på födelsedagen och hör att det pysslas i köket och sen låtsas sova när dom kommer in och sjunger med frukost och paketer, eller hur? men, men man kan inte få allt här i livet, får hoppas på en bra dag ändå med mina underbara vänner! :)

nej nu ska faktiskt hjälpa mamma att laga mat (oooovanligt) så hejdå! :)

P.S. får minnen när jag kollar på Sofies bild/bilder, på den första bilden är det jag i mitten! :) visst var vi gulliga? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0