Valborg imorgon :D!!!

blev inget bloggskrivande igår, p.g.a att ja hade mycket läxor, men idag skriver jag :P

det har varit en ganska bra dag idag :) på första timmen (franska) såg vi på film, fast ja trodde att vi hade glosförhör, skööööönt! sen va de bild, lunch, svenska med redovisningar och sedan ped.ledarskap, där vi klättra klättervägg (i nå gammalt vattentorn) jag klättra faktiskt två gånger, fast jag har sån höjdrädd, men kom ju iofs inte ända upp, men de va nära :P och sen så gick vi därifrån in till stan och ja gick till gymmet och spenderade 1 timme där:) sen så åkte ja väll hem, duscha, åt, tvätta, läxor och nu  e ja här ;) men ska nog ta och lägga mig nu och förresten så är det valborg imorgon, för er som missat :P har längtat! nej nu drar ja ;P

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0