Torsdag.

tänkte ja skulle uppdatera er lite om va som har hän sen måndan (även om de inte är viktigt:P) iaf på tisdan var de skola som vanligt, fick sluta tidigare, för vi hade ingen samhällskunskap, ganska skönt faktiskt, for hem, gjorde läxor och kolla på ugly betty å DWH, bäst ever! sen igår hade ja skola som vanligt, måste berätta en sak som hände mig på morgonen där, jag kom till skolan lämna lite grejjer i skåpet och såg att de va en soffa ledig, så ja satte mig där (trodde att mina klasskamrater skulle komma men kom senare på att dom inte hade språk på morgonen, utan de va typ bara ja och en till från vår klass), skulle träna på prov som ja skulle ha direkt på morgonen i franska. så ja satt där och läste, först blev ja lite småsur för att en tjej satte sin väska vid soffan(hon skulle ta fram nå, tror ja) och tänkte vem gör så? men sen blev de värre, två personer satte sig i soffen mittemot (allstå de e typ 2 soffor och ett bord i en "grupp" lr hur man ska säga) för deras kompisar satt i soffan bakom och där var de fullt, sen så hoppade en person från andra soffan till min och så småningom kom de några till av deras kamrater och satte sig i soffan och vem fan gör så?????????? sätter sig i en soffa där en person de inte känner sitter där, kunde dom inte ha dragit nån stol till dom andra sofforna eller nå? aja, blev chockad iaf, att folk kan gö så ! :P
iaf, sen så fortsatte skoldan och ja åkte ner på stan med carro och gick där och vänta på pia och denise (kajsa och sandra me) sen när dom kom gick ja, pia, denise, kajsa och sandra till kaffestugan och fikade :) sen följde ja med Pia hem och vi åt pyttipanna och hon fick min present (ölglas:P), sen kom denise och vi åt tårta, mums!


nu hittade ja gårdagens inlägg :) slänger in de hit, ska skriva lite om dagen i ett annat inlägg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0