tatuering idag..

ja idag var ja nere i mora för att tatuera mig :)
dagen börja med att ja och anders åkte ner till mora vid 11-snåret, på vägen ner ringde camilla (hon som skulle tatuera mig) och fråga om ja kunde tatuera mig 2 ist för 4, och eftersom de blev så, så passa ja och anders att gå en sväng nere på stan och fika (vi tänkte först upp i noret och handla mat och sånt innan ja skulle tatuera mig), sen så skulle ja väl tatuera mig, de gick väl ganska bra :P gjorde ont tyckte ja och mot slutet kände de som om ja skulle svimma, för vi höll på så länge. Anders sa att ja gjorde roliga miner :P haha,, aja blev nöjd iaf :) kommer bild på den, slänger in en bild från helgen å, som ja sa :P men de kommer mer sen:)




Camilla tatuerar mig:)


Tatueringen :)





Lena, Andreas, Helena, Bizze, Jag, Anders, Conny

Kommentarer
Postat av: elin

riktigt snygg tatuering! :)

2009-04-17 @ 10:46:28
URL: http://aileen20.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja de ska vi. bli staarka :D haha ;) <33

2009-04-19 @ 21:50:02
URL: http://piatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0