stan idag:)

idag har de faktiskt varit en ganska skön dag, börja med att vi bakade (pga temavecka) sen så hade vi rast och då satt vi självklart ute i solen, sen så blev de redovisning med fika (muffins, scones, marshmallows, chips, läsk m.m.) och sen så slutade vi:) då kom mamma och anders och hämta mig i skolan, först åkte vi och köpte en barnstol åt Imber, sen så åkte vi in till stan och åt tacotallrik på helmers, gött! sen en snabbsväng på lindex och mamma köpte tröjan ja ville ha där :) så nu är ja lite glader;) sen så åkte vi och tvätta bilen och sen skjutsa dom mig hem till pappa, de va min dag de:)




You're on my mind....





Puss på mina särnflickor<3

Kommentarer
Postat av: pia

Puss på våran Emma<333

2009-04-03 @ 23:56:42
Postat av: Emma

Pusss<33

2009-04-05 @ 15:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0