Skyndaskyndaskynda!!!!

ja nu lär ja skynda mig, ska gå till linnea typ kvart över, ska åke med henne och träna :) men tänkte skriva lite om dagen ändå ;)

Ja, idag va de skola igen, trååååk, skönt att de e valborg på torsdag :D hade prov i naturkunskap, som ja knappt pluggat på, men svara iaf på alla frågor, de e ju positivt:) sen gick vi och åt, efter de drog ja till skolsköterskan (en vanlig koll) och satte mig sedan i solskenet :) men mådde inge bra, så då gick åkte ja hem, lr de va meningen, först så skulle ja handla lite grejjor på stan, medans ja vänta på bussen och när ja satt mig på bussen skicka pia sms och undra om ja va på stan, så då hoppa ja av igen och gick in till stan, för ja ville ju träffa henne ;D :P så då gick vi på stan igen då :) fick en del inhandlat iaf, de blev: ett par ballerina, en väska, ett armband, solglasögon, smink och nå mer som ja säkert glömmer :P


nej nu lär ja göra mig iordning, vi hörs!












Kommentarer
Postat av: Pia

Du är för go du gumman :D<3 Men nu hoppas ja du är nöjd för nu har ja köpt allt ;) <3333

2009-04-27 @ 19:10:56
URL: http://piatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja jag är nöjd, men vet ej vilken av dagarna ja ska ha de ;) <3

2009-04-27 @ 22:19:04
Postat av: Pia

Haha ja jag är nöjd, men vet ej vilken av dagarna ja ska ha de ;) <3

2009-04-27 @ 22:19:32
URL: http://piatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0