skola imorgon........

ja och de är så jävla tråkigt:/ tyckte de va nyss vi fick lov, aja har haft ett rätt trevligt lov iaf:) har umgåtts med de bästa<3 varit ute och festat, tatuerat mig:D och andra saker:) jajuste, de kanske inte ja har skrivit, va hos annelen och micke i fredags och åt tacos, mums! de blev väl en liten salongsberusning där:P haha. och igår var vi hos annelen och micke(vi sov över:P) till typ 3 på dagen, sen drog vi hem till sörberget och där fick ja min överasskning (som ja skrev om att ja skulle få) de va en liten bärbar dator, som ja ska ha hos pappa, för han har ju klagat så mycket att ja använder hans dator, men de va han som köpte den å:P känner mig lagomt bortskämd nu:) fick ju en dator av mamma å (eller hon köpte delar till en ny och byggde ihop den själv) och så den här:D och ja e glad!

nej nu ska väl äta en kvällsmacka nu och gå och lägga mig, de e ju trots allt skoldag imorgon:):P



ja fattar inte? blir så förbannad! du e som en liten skitunge som får härja hur du vill!



Älskar Anders och mina bästa<33

Kommentarer
Postat av: Pia

Bortskämding ;) haha nedå de förtjänar du :) vem är skitungen? Pussssssssssar <33

2009-04-20 @ 18:58:24
URL: http://piatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0