PÅSK!!!

ja nu e de påsk och ja e GLAD! :D idag va de nästsista dan på idre fjäll och dom bjöd till och med på påsklunch ;P de va gott! och nu sitter ja hemme i sörberge:) min super snälla mamma har byggt en ny dator åt mig (och Anders) och nu håller hon på att installera den :D snällt va? sen har hon och pappa pratat ihop sig och ja ska få nån överasskning, hm undrar va de kan va ??  något att fundera på, nån som vet föresten? ;P
aja och så längtar ja tills imorn! :D eller hela helgen föresten xP


nej, ska väl försöka va social nu eller egentligen inte, alla sitter vid sina datorer :P jag och anders sitter i samma hus men pratar inte med varandra utan skriver på internet;) hur vore de utan internet ? :P haha
men ska iaf dra ifrån bloggsidan, ni får ha de bra!



puss på anders och mina gummor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0