Hemresa imorgon:D

och ja e glad :D härligt med loooooov!!!!!!!! men är orolig för allt plugg som väntar efteråt:S vi har prov i naturkunskap A, ja har prov i Franska (kan göra de imorgon, men är inte frisk och kommer antagligen inte gå till skolan imorgon och ja har dessutom inte pluggat till det), i engelskan ska vi börja skriva nå uppsatser, i samhällskunskapen ska vi ha en uppsats om konflikter och sen så tror ja inte att de va nå mer, inte va ja kan komma på iaf, jo juste vi har nationellt prov i engelska fredan efter lovet (tror ja?), väldigt mycket iaf:S känner stressen..

va har hänt idag då ?? inte så mycket faktiskt (ovanligt:P) hade matte första timmen, men kände att ja inte orka mer, kände mig febrig, ville hem, men fick lov att göra färdigt en matteuppgift med Amanda (som också kände sig sjuk), så vi skippa de andra lektionerna för att bli färdig med det, så att man kunde få komma hem nån gång (hade väl troligtvis tagit ganska lång tid om man hade stannat kvar på lektionerna, för vi höll på i minst 2 timmar:S) aja, när vi var färdiga med dom åkte ja hem och satte mig framför datorn, för att sedan lägga mig i sängen och så nu så sitter ja ju vid datorn igen ;P


Längtar jättemycket till imorgon för då så får ja träffa mina gummor igen<3 och Anders :)<3

Kommentarer
Postat av: elin

Kul me lite ny läsning! :)

2009-04-07 @ 17:38:20
URL: http://aileen20.blogg.se/
Postat av: pia

Vi saknar dig me :) <3 Imorn syns vi! älskar dig

2009-04-07 @ 22:36:47
Postat av: Emma

ja, och de gjorde vi ;) älskar er <333

2009-04-09 @ 21:39:57
Postat av: emma, mamma till lucas

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg?

skriv då en kommentar i min blogg och motivera varför just du ska vinna.

vinnaren dras nästa torsdag .

Lycka till.

2009-04-09 @ 22:01:20
URL: http://emmaviktoriaklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0