Fredag.

ja de kanske blev lite osammanhängande med mina inlägg från torsdan, men men :P

idag då? har haft nationellt prov i engelska gick väl sådär:/ blev lite osammanhängande, men de e lätt att de blir så när man bara har 80 min på sig!, men så e de bara..
sen så hade vi resurs och matte innan vi slutade, då satt ja, linnea, natalie, hennes kompis, rizgar ute i solen och ja tror nog att ja blev lite brun, härligt! sen gick ja och linnea till bussen som går till stan, åkte den :P gick sedan till gymmet för att träna och sen när ja skulle till busstationen var de så varmt att ja kunde "kavla" upp byxbenen och gå så, kändes riktigt skönt:) nu är sommaren nära ;) satt även ute i solen när ja kom hem (efter ja hade duschat och ätit) fast de blåste lite för mycket, så ja gick in igen :P

de va nog min dag de och som vanligt är den inte så händelserik:P helst när man är kvar i mora, själv :( alltså pappa är ju här och så, men alla kompisar är antingen hemma i särna lr borta, piss också!! får väl roa mig med lite läxor..nu blir ni avundsjuka va?? ;P haha


puss på mina älsklingar <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får passa på gö massa plugg nu :) Så du slipper de nästa helg ;) Då blire annat! :D Vi saknar dig! Puss gumman



/ Denise å Pia :)



<333333333333333333333333333333333333

2009-04-24 @ 18:35:17
Postat av: emma

ja får väl gö de ;P ja då ska ja verkligen inte plugga ! :P saknar er med, pussss<333

2009-04-24 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0