........

ja va har hänt idag ? inte så mycket, fortfarande temavecka så ja håller på med de och så var de spinning på ped.ledarskap, sen kom ja hem och nu sitter jag här.



Kan inte fatta det? det får bara inte hända, nej, nej de får inte, inte du. Du som var så snäll mot alla och gullig, de får inte hända mot dig. Direkt ja hörde de tänkte nej, inte du och börja gråta, de går inte att beskriva hur ja känner mig. så fort ja tänker på de börjar ja gråta, för du var så underbar, det fick bara inte hända mot dig, de gick för snabbt..jag känner mig helt enkelt tom inuti just nu..men får hoppas du har de bra där du är<3

Kommentarer
Postat av: Denise

håller me dig.. :/ känns så overkligt.



Älskar dig <3

2009-04-01 @ 17:51:30
Postat av: Emma

ja, de gör ju verkligen de:/ älskar dig vännen<33

2009-04-01 @ 18:27:37
Postat av: Anonym

Precis, ja känner mig tom , hjälplös :( De får inte hända, inte nån som hon.. <3

2009-04-01 @ 19:29:52
Postat av: emma

lilla vännen:/<33 nej de får inte hända nån som hon, som va så snäll å allt..<33

2009-04-01 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0